«Зважаючи на те, що, за даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, Україна у 2008 році посіла перше місце в Європі за рівнем дитячого алкоголізму, батьки вважають крайньою соціальною безвідповідальністю твердження, що міститься у рекламних роликах ТМ Оболонь, а саме: Футбол без пива - не футбол», - говориться у повідомленні асоціації.
На думку членів організації, цей слоган підриває авторитет батьків і вчителів, які прагнуть у ході виховання провести межу між алкоголем і великим спортом. Таким чином, стверджують батьки, діти зі ще не сформованим світоглядом сприймають рекламну фантазію дорослих броварників як істину.
Крім того, асоціація відіслала відеозаписи рекламних роликів ТМ Оболонь державним органам контролю та голові Федерації футболу України з проханням роз'яснити, чи відповідають ролики з даним слоганом нормативним документам ФІФА, УЄФА, ФФУ, повідомляє сайт Іслам для всіх з посиланням на Корреспондент.net.
Керівництво компанії ЗАТ Оболонь до цього часу не прокоментувало ситуацію, що склалася.
Як нагадує джерело, у липні з метою вирішити проблему підліткового алкоголізму в Україні народні депутати мають намір запровадити більш строге законодавче обмеження продажу пива і слабоалкогольних напоїв, прирівнявши цей вид продукції до алкогольних напоїв.
Дані законодавчі заходи послідували після невтішних статистичних даних. 63% українських дітей у віці 15 років мають досвід паління, 91% - вживали алкоголь, а 14% - курили марихуану, такі дані дослідження ESPAD, проведеного Українським інститутом соціальних досліджень ім. Яременко за підтримкою ЮНІСЕФ навесні цього року.
Міжнародне дослідження вже вчетверте проводиться в Україні. Результати порівняння невтішні - в Україні зростає кількість дітей, які щотижня вживають алкоголь.
За матеріалами Іслам для всіх
Посилання на тему:
В парках Тернополя не продаватимуть алкогольні напої
У Києві заборонять продавати алкоголь на вокзалах, в метро і житлових будинках
Україна стала світовим лідером за масштабами підліткового алкоголізму