Загиблий в аварії АН-26 пілот Ашраф Азізович Мсуя до трагедії повідомляв про несправність двигунів

©️Римма Мхавилла/IP News: Архив. Пилот Ашраф Азизович Мсуя с матерью Риммой Мхавилла
©️Римма Мхавилла/IP News: Архив. Пилот Ашраф Азизович Мсуя с матерью Риммой Мхавилла
©️IP News
©️IP News
©️Римма Мхавилла/IP News: Архив. Пилот Ашраф Азизович Мсуя с матерью Риммой Мхавилла
©️IP News
28.09.2020
Оцініть статтю: 
(121 оцінка)
editor
Зображення користувача editor.

Увечері п'ятниці, 25 вересня 2020 року, у Харківській області сталася авіаційна катастрофа літака Ан-26 (б / н 76) Повітряних Сил ЗС України, яка призвела до людських жертв.

Як повідомило Командування Повітряних Сил ЗСУ/Air Force Command of UA Armed Forces(і ця інформація також підтверджена прес-службою Міноборони) , літак розбився при заході на посадку.

Крім екіпажу, на борту літака знаходилися курсанти Харківського університету Повітряних Сил ЗС України.

З 27 осіб (20 курсантів льотного факультету Харківського національного університету Повітряних сил ім. Івана Кожедуба і 7 членів екіпажу), які були на борту, 25 загинули.

На місці трагедії було знайдено живими двоє курсантів, але пізніше один з них помер у лікарні.

20-річний В'ячеслав Золочівський, який отримав поранення в результаті катастрофи, зараз перебуває під наглядом лікарів Військово-медичного клінічного центру Північного регіону.

Римма Мхавілла, мати загиблого в катастрофі пілота Ашрафа Мсуя, заявила в ефірі Канал 24, що син розповідав про несправність двигунів до трагедії.

Як повідомляє «IP News», мати загиблого Ашрафа Мсуя повідомила, що син телефонував їй до трагедії і розповідав про несправність літака Ан-26, зокрема про те, що двигуни машини відмовляли неодноразово.

«Двигуни відмовляли неодноразово. Він це знав. Він не скаржився, просто пояснював, що машина — не до кінця справна», — повідомила мати загиблого пілота.

Вранці 26 вересня Президент України Володимир Зеленський провів термінову нараду через авіакатастрофу літака АН-26 поблизу Чугуєва і доручив призупинити польоти, в яких беруть участь ці літаки, до з'ясування обставин трагедії.

Також Володимир Зеленський підписав указ № 410/2020 про оголошення 26 вересня днем жалоби в Україні у зв'язку з трагедією, яка сталася в результаті катастрофи військового літака Ан-26 під час планових навчальних польотів 25 вересня 2020 року поблизу міста Чугуєва Харківської області і призвела до загибелі військовослужбовців Повітряних сил Збройних сил України. Про це йдеться в повідомленні прес-служби глави держави.

Як повідомив Голова державної комісії з розслідування трагедії, пов'язаної з падінням Ан-26 під Чугуєвом, віце-прем'єр-міністр з питань стратегічних галузей промисловості України Олег Уруський, є припущення, що причиною авіакатастрофи стала відмова лівого двигуна, ймовірно непередбачувана відмова роботи агрегатів або двигуна літака.

Серед загиблих у катастрофі під Чугуєвом був 20-річний Олександр Скочков, батько якого загинув у Луганську у 2014 році, коли бойовики збили український літак Іл-76.

Хлопець обрав службу в авіації в пам'ять про батька, який був штурманом авіаційної ескадрильї 25-ї гвардійської військово-транспортної авіаційної бригади ЗСУ.

Скочко-молодший навчався на третьому курсі університету імені Кожедуба.

Встановлено, що літак Ан-26Ш б/н 76 випущено у 1977 році. Термін служби — до 21 червня 2022 року.

Ремонт машини здійснювався в липні 1996 року.

Загальний наліт літака з початку експлуатації — 5 985 годин. При цьому, ресурс машини — 20 000 льотних годин.

На борту літака встановлено два двигуни АІ-24Вт. Лівий виготовлений у грудні 1977 року, а правий — у 4 кв. 1974 року. На обох проводився ремонт і продовжено ресурс експлуатації. Черговий ремонт на лівому двигуні повинен був відбутися у червні 2021, а на правому — у жовтні 2020 року.

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.