У
Тож не лише на заняттях із
Як сказали, звертаючись до своїх молодших товаришів ведучі, старшокласниці Сюзанна та Ясміна, посвята в гімназисти свідчить не тільки про те, що претенденти на це звання готові штурмувати другий рівень освіти. Ця традиція — для того, щоб усім нам познайомитися, щоб у наступні шкільні роки жити в мирі, злагоді, дружньою родиною та не губитися в подальшому, дорослому, житті!
Перед тим, як прийняти п’ятикласників до кола гімназистів, не тільки ведучі, а й компетентне журі — дев’ятикласниці Далья, Суад і Вероніка — влаштували їм коло випробувань, поставивши кілька завдань і перепон. Малі мали довести, що за півтора місяця навчання вони здружилися, дізналися й вивчили інтереси одне одного. А ще 5 клас продемонстрував, що вони справді сприймають гімназію не просто як заклад, де якийсь період часу їм надають певну інформацію, а як щось близьке, цікаве, що хочеться вивчати, де комфортно й затишно.
П’ятикласники здивували: і прості запитання, і несподівані не заскочили їх зненацька — відповіді були правильні! Діти не просто назвали адресу чи кількість учителів, що викладають у їхньому класі — вони знали, скільки класів і паралелей у гімназії, відповіли, що зображено на гербі гімназії, не вагаючись, назвали імена секретаря та медсестри. Навіть скільки сходинок і вікон у приміщенні гімназії не було для них секретом.
Але випробування на цьому не закінчилися: треба було назвати імена вчителів лише за словесним описом, а потім виявити всі логічні здібності в загадках, а після цього ще й спритність та фізичну вправність в одному з конкурсів.
Змагалися діти і в читанні напам’ять сур із Корану — і з цим завданням вони впоралися гідно.
Суворе журі дійшло висновку, що п’ятикласники заслужили горде звання гімназистів, і їм дозволилили виголосити присягу: діти обіцяли здобувати знання, не шкодуючи сил, щоб стати гідними людьми, берегти добре ім’я та честь гімназії, шанувати батьків, учителів, дорожити друзями та завжди жити за законами доброти.