Іслам в Україні
Published on Іслам в Україні (https://islam.in.ua)

Головна > Суспільство > Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору

Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору

Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
Учні гімназії «Наше майбутнє» вшановували пам’ять жертв Голодомору
29.11.2016

Напередодні Дня пам’яті жертв Голодомору учні гімназії «Наше майбутнє», що функціонує при Ісламському культурному центрі м. Києва, взяли участь у низці заходів, присвячених цій трагічній для України та українства даті.

Зауважимо, що в гімназії про жертв нелюдського тоталітарного режиму згадують не лише з нагоди якихось дат — учням регулярно намагаються доносити правду про ті часи. Але напередодні меморіальних заходів, що відбуваються не лише в нашій країні, але й в усьому світі, цій темі приділяється особлива увага — діти малюють плакати та стінгазети, пишуть твори, де висловлюють свої думки та почуття, беруть участь у лекціях, бесідах та тематичних екскурсіях.

Як розповіла завідувач з виховної роботи, викладач історії Галина Соценко, якщо в молодших класах викладачі-предметники в адаптованій до дитячого сприйняття формі доносили дітям історичні факти, то старші гімназисти в якості повноправних спікерів брали участь у «круглому столі», присвяченому темі Голодомору 1932–33 років.

— Учні продемонстрували здатність до аналізу, ділилися роздумами, намагалися уявити, що можна було б зробити людям, аби врятуватися, і чи існував хоч маленький шанс на порятунок; моделювали свої можливі дії, ставлячи себе на місце лідерів закордонних країн — як можна було отримати правдиву інформацію про те, що відбувається, в який спосіб надати допомогу чи за допомогою дипломатії вплинути на радянську владу. Зрозуміло, що гімназисти усвідомлювали, що умовного способу з інфінітивами в історії не існує, але проговорювання можливих кроків, на думку дітей, може допомогти в майбутньому. Говорили й про те, чи існують наразі в якихось країнах соціально-політичні умови для виникнення подібної трагедії і що треба робити, аби запобігти повторенню подібного будь-де.

Цей «круглий стіл», як зауважила Галина Соценко, не лише значно поглибив знання гімназистів про Голодомор, а й став поживою для роздумів, стимулював інтерес учнів до історії.

Завідувач з виховної роботи також розповіла, що дотичним до заходів, присвячених вшануванню пам’яті жертв Голодомору, був і такий, що мав на меті наочно показати дітям цінність найголовнішого продукту, що є в раціоні харчування людини — хліба. Учням провели екскурсію на хлібокомбінат «Куліничі», де вони мали змогу подивитися фільм про історію хлібопечення, ознайомитися з усіма процесами виготовлення хліба та спекти його самостійно.

Цікаво, що до цих відвідин діти готувалися заздалегідь — навіть гроші на поїздку вони заробили собі під час організованого ними ж благодійного ярмарку, де реалізовували власноруч приготовані смаколики та свої вироби художньо-прикладного мистецтва.

Тож цей захід досяг кількох цілей: і показав, що в Україні достатньо хліба, тому навіть за умов неврожаїв не мало б бути тих трагічних наслідків, і прищепив повагу до цього продукту, і наочно показав, що таке зароблені власною працею гроші, і допоміг дітям усвідомити, скільки б життів свого часу цей хліб міг би врятувати…

Теги: 
діти
Голодомор
Наше майбутнє
гімназія
ІКЦ м. Києва
мусульмани України
освіта
Україна
день пам'яті

Книги

  •  історія, культура, контакти. Якубович М.М., Кралюк П.М., Щепанский
    Татари Волині: історія, культура, контакти
  • Українські просвітителі та Іслам. Соломія Вівчар
    Українські просвітителі та Іслам
  • Не заросте травою поле бою. Юнус Кандим
    Не заросте травою поле бою
  • З історії геополітичної боротьби за території Росії, України, Білорусі та Балтії. Теймур Атаєв
    З історії геополітичної боротьби за території Росії, України, Білорусі та Балтії
  • Тадждід, іслях та цивілізаційне оновлення в ісламі. Мохаммад Хашім Камалі
    Тадждід, іслях та цивілізаційне оновлення в ісламі
  • Слуга Бога й людства – спадок шейха Мухаммада аль-Газалі. Бенауда Бенсаїд
    Слуга Бога й людства – спадок шейха Мухаммада аль-Газалі
  •  плацдарм для культурної реформи. Абдул-Хамід Абу Сулейман
    Світогляд Корану: плацдарм для культурної реформи
  • Сучасний підхід до Корану та Сунни. Під ред. Махмуда Аюба
    Сучасний підхід до Корану та Сунни
  •  авторитет Корану й статус Сунни. Таха Джабір аль-Альвані
    Відновлення рівноваги: авторитет Корану й статус Сунни
Всі книги

Лінк на джерело: https://islam.in.ua/ua/suspilstvo/uchni-gimnaziyi-nashe-maybutnye-vshanovuvaly-pamyat-zhertv-golodomoru