Роскомнагляд блокує українські інтернет-сайти в Криму

Роскомнагляд блокує українські інтернет-сайти в Криму
У Криму блокують більшу кількість сайтів, ніж було відомо раніше
03.08.2017
Оцініть статтю: 
(11 оцінки)
editor
Зображення користувача editor.

Доступ до 27-ми інтернет-сайтів, 22 з яких є українськими інформаційними ресурсами, частково або повністю недоступний в окупованому Криму, повідомляє QHA.

Кримська правозахисна група в липні 2017 року провела моніторинг доступності сайтів за допомогою мереж п’яти різних провайдерів в п’яти кримських містах: БелНет (м Білогірськ), Севстар (м. Севастополь), Тріолан (м. Сімферополь), Боспор (м. Керч), Ялтанет (м Ялта).

Аналіз показав, що як мінімум в одному з перерахованих вище міст немає доступу до таких сайтів: Liveam.tv, Цензор.нет (заблокований Роскомнаглядом), Крим. Реалії, blackseanews.net, 15 хвилин (заблокований Роскомнаглядом), QHA («Кримські новини»), Європейська правда, Крим. SOS, Громадське радіо, Гордон, РБК.ua (заблокований Роскомнаглядом), Події Криму, glavnoe.ua, uainfo.org, СТБ, Еспресо, Укрінформ, 5 канал, Фокус.ua, Інформаційний опір, Севастопольський меридіан, След.net.ua (заблокований Роскомнаглядом), Toneto, Linkedin.com (заблокований Роскомнаглядом), Новий канал, ICTV, Чорноморська ТРК.

11 сайтів з цього списку заблоковані усіма п’ятьма провайдерами. Це Цензор.нет, 15 хвилин, Європейська правда, КримSOS, Громадське радіо, Укрінформ, 5 канал, Фокус, Інформаційний опір, След.net.ua, Linkedin.com, РБК.

Джерело: QHA 

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.