Швейцарці проголосували за заборону мінаретів щоб зупинити поширення ісламу

1
Для тих, хто підтримав заборону, мова йшла про «символічний жест», спрямований проти поширення ісламу у Швейцарії
28.01.2010
Оцініть статтю: 
(322 оцінки)
oksana
Зображення користувача oksana.

Результати голосування проти будівництва мінаретів у Швейцарії можуть розглядатися як сигнал того, що жителі країни не хочуть поширення ісламу, стверджують аналітики.

Дослідники, що вивчили результати швейцарського референдуму 29 листопада, вважають, що 57% швейцарців віддали перевагу забороні, не керуючись антимусульманськими або ксенофобськими настроями, пише «Іслам для всіх» з посиланням на swissinfo.ch.

«Більшість громадян голосували не проти мусульман у Швейцарії», - говорить політолог Ханс Хіртер з Бернського університету. За його словами, близько двох третин швейцарців вважають, що європейський і мусульманський способи життя цілком сумісні.

Даний факт може видатися суперечливим, але все стає зрозумілим після того як людей, що проголосували «за», запитали про мотиви.

«Мінарети є символом переваги ісламу» - це твердження стало одним з найпоширеніших пояснень (24%) рішення, що визначило майбутнє мінаретів. Для тих, хто підтримав заборону, мова йшла про «символічний жест», спрямований проти поширення ісламу у Швейцарії. При подальшому вивченні виявилося, з цією позицією згодні навіть ті, хто проголосували проти ініціативи.

Аргумент про те, що заборона мінаретів порушує права людини, виявився непереконливим, встановили дослідники.

Один із шести швейцарців, що взяли участь у голосуванні пояснив своє рішення як реакцію на дискримінацію християнських церков в ісламських країнах.

Нерівність серед меншин

Відповідно до іншого дослідження тенденцій у розподілі голосів швейцарців під час референдумів за останні п'ятдесят років, яке провів політолог Адріан Фаттер з Бернського університету, з'ясовується, що під час голосувань іноземці і релігійні меншини завжди страждають найбільше.

Вивчення результатів трьохсот голосувань на місцевому і державному рівні за період з 1960 року встановило, що іноземці і релігійні громади виявлялися у найменш вигідній позиції коли мова йшла про поліпшення становища меншин.

Рішення приймалося не на користь меншин тим частіше, ніж голосніше звучали заяви про їхню погану інтеграцію та прихильність іншим моральним принципам.

Фаттер стверджує, що мусульмани постраждали через дві причини: по-перше, через те що вони є релігійною меншиною, по-друге, тому що 90% швейцарських мусульман - іноземці.

При цьому швейцарці більш терпимі, коли мова йде про мовні меншини або інвалідів.

За матеріалами «Іслам для всіх»

Посилання на тему:

Новини

Швейцарці на референдумі заборонили будівництво мінаретів

Ватикан і Франція засудили нетолерантність Швейцарії

Кримські татари стурбовані результатами рефередуму проти будівництва мінаретів

Жителі Німеччини проти заборони на будівництво мінаретів

Європейські мусульмани більше поважають закон, а немусульмани - свободу слова

Мечеть у Марселі як зосередження європейських страхів

54% французів вважають, що іслам сумісний із цінностями французького суспільства

Статті

Андреас Гросс: У Швейцарії знавці ісламу не мали можливості висловитися

Тарік Рамадан: Мої співвітчизники проголосували за заборону мінаретів зі страху

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.