Іслам в Україні
Published on Іслам в Україні (https://islam.in.ua)

Головна > Культура > Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості

Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості

Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
Саудівський художник доводить, що інвалідність не є обмеженням для творчості
21.09.2017

Посланець Аллага (мир йому!) в період свого правління мусульманською уммою здійснив велику кількість реформ, одна з яких стосується інвалідів. Тому нині в країнах ісламського світу і в мусульманських спільнотах в будь-якому куточку світу людина з обмеженими можливостями, як правило, користується всілякою підтримкою одновірців, а успіх її самореалізації цілком залежить лише від віри, цілеспрямованості, старанності й наполегливості.

Тому прикладом є Ракан Абдулазіз Курді, арабський хлопець з Саудівської Аравії, що має фізичні вади з моменту народження — юнак страждає на часткову м’язову атрофію. Але його інвалідність не стала перепоною на шляху досягнення мрії. Ракан здобув освіту у вищому навчальному закладі, і тепер він — професійний художник і графічний дизайнер. І, до речі, він одружений і щасливий у шлюбі! Хлопець має багато друзів і знайомих, а його роботи викликають захват своєю надреалістичністю й бездоганною довершеністю виконання.

Про юнака з обмеженими фізичними можливостями й необмеженою силою духу й волі пише видання BoredPanda.

Як йдеться в матеріалі, Ракан живе з думкою про те, що інвалідність — це не обмеження, а своїми художніми творами він наочно доводить, що це правда. Художник розповів, що найменше, чого б йому хотілося — це щоб люди якось по-особливому сприймали його творчість, з поблажливістю ставилися до рівня майстерності, прощаючи можливі похибки, зважаючи на його інвалідність.

— Я — художник, так сам себе бачу. Я не хочу, щоб люди любили мої картини через мій фізичний стан. Я хотів би знати, що мої роботи самобутні та вражають, незалежно від урахування фізичних можливостей автора, — поділився Ракан.

Зауважимо, те, що людина з настільки тяжкими фізичними вадами змогла себе так успішно реалізувати, може викликати здивування хіба у людей, що виховані у немусульманській традиції. В країнах ісламського світу з часів Пророка сформувалося ставлення до людей з інвалідністю, як до повноцінних членів суспільства, бо мусульмани беруть приклад з посланця Аллага (мир йому!), який дуже добре ставився до інвалідів. Своєю політикою милосердя він навіть психічно хворих, які не мали до того соціального статусу, звільнив від несправедливого ставлення з боку навколишніх, жартував з людьми з обмеженими можливостями, створював умови для їх участі в соціальному житті, а також для їх трудової діяльності, сприяв в здобутті успіху в повсякденному житті. В одному з хадисів посланець Аллага (мир йому!) сказав: «Допомагай сліпому, спілкуйся з глухим і німим таким чином, щоб він зрозумів; проводжай його в те місце, де він зможе отримати те, чого потребує; допомагай тому, хто страждає, хто шукає спосіб позбавлення від своєї недуги; допомагай слабкому, беручи його за руки; допомагай людині, яка зазнає труднощів у спілкуванні — все це різновиди садака». (Ахмед бін Ханбал, Муснад, 5 / 168–169).

Більше робіт авторства Ракана Абдулазіза Курді — на його сторінці в Instagram.

Теги: 
Саудівська Аравія
художники
люди з обмеженими можливостями
інваліди
мусульмани

Книги

  •  історія, культура, контакти. Якубович М.М., Кралюк П.М., Щепанский
    Татари Волині: історія, культура, контакти
  • Українські просвітителі та Іслам. Соломія Вівчар
    Українські просвітителі та Іслам
  • Не заросте травою поле бою. Юнус Кандим
    Не заросте травою поле бою
  • З історії геополітичної боротьби за території Росії, України, Білорусі та Балтії. Теймур Атаєв
    З історії геополітичної боротьби за території Росії, України, Білорусі та Балтії
  • Тадждід, іслях та цивілізаційне оновлення в ісламі. Мохаммад Хашім Камалі
    Тадждід, іслях та цивілізаційне оновлення в ісламі
  • Слуга Бога й людства – спадок шейха Мухаммада аль-Газалі. Бенауда Бенсаїд
    Слуга Бога й людства – спадок шейха Мухаммада аль-Газалі
  •  плацдарм для культурної реформи. Абдул-Хамід Абу Сулейман
    Світогляд Корану: плацдарм для культурної реформи
  • Сучасний підхід до Корану та Сунни. Під ред. Махмуда Аюба
    Сучасний підхід до Корану та Сунни
  •  авторитет Корану й статус Сунни. Таха Джабір аль-Альвані
    Відновлення рівноваги: авторитет Корану й статус Сунни
Всі книги

Лінк на джерело: https://islam.in.ua/ua/kultura/saudivskyy-hudozhnyk-dovodyt-shcho-invalidnist-ne-ye-obmezhennyam-dlya-tvorchosti