Іслам в Україні
Published on Іслам в Україні (https://islam.in.ua)

Головна > Новини у країні > Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах

Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах

Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах
Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах
Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах
Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах
Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах
Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах
Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах
Про дискримінацію жінок у хіджабі в Запоріжжі говорили на трьох заходах
05.02.2018

Активістки громадських організацій, що входять в ГС «Всеукраїнська асоціація «Альраід», традиційно провели приурочені до Всесвітнього дня хіджабу інформаційно-просвітницькі заходи, запросивши до участі як мусульман, так і послідовників інших віровчень. Їх мета — популяризація релігійної толерантності, залучення широких кіл громадськості до проблеми дискримінації жінок за релігійною ознакою.

Не залишилися осторонь і запорізькі представники Ісламського культурного центру «Віра» — як раніше повідомляв «Іслам в Україні»  всіх охочих, незалежно від віросповідання, запросили ознайомитися з історією виникнення хіджабу в мусульманській культурі, дізнатися про те, що хустка не є винятково прерогативою Ісламу та існує сьогодні чи існувала в недалекому минулому в традиціях багатьох народів. Наприклад, в православні храми жінки повинні заходити в головних уборах, а в українській традиції рідкісне весілля обходиться без ритуалу пов’язування голови нареченої хусткою.

Для того, щоб якомога більше людей змогли відвідати ці заходи, були заплановані три зустрічі: 1 лютого в Центрі «Сузір’я», 3 лютого в АнтиКафе «Дирижабль» і 4 лютого — безпосередньо в Ісламському культурному центрі «Віра».

Дівчата і жінки розповіли не лише про значення хіджабу для мусульманки, поговорили також про традиційні костюми різних народів і сучасну моду, поділилися особистим досвідом носіння хустки і закритого одягу в немусульманському суспільстві.

— Сьогоднішній (1 лютого — ред.) формат зустрічі для нас був пробним, новим і, сподіваюся, успішним. У будь-якому випадку нам сподобалося. Думаємо, що продовжувати треба обов’язково! Сьогодні були й історія кримськотатарського костюму, й обряд покриття української нареченої —повірте, він дуже відрізняється від того, яким ми його уявляли. Сувеніри, солодощі та показ мусульманського одягу. І звичайно наші учасники й гості, — повідомляють активістки ІКЦ м. Запоріжжя на сторінці центру в соцмережі Facebook.

Нагадаємо, Всесвітній день хіджабу задумувався і впроваджувався не як святковий день, як помилково вважає дехто, а для того, щоб привернути увагу всієї світової спільноти до права жінок-мусульманок, що живуть в немусульманському середовищі, одягатися відповідно до приписів своєї релігії. У 2013 році мусульманка Назмі Кхан організувала через соцмережі масштабну акцію, згуртувавши як мусульманок, так і представниць інших віросповідань навколо захисту послідовниць Ісламу. Тільки в перший рік на неї відгукнулися мільйони жінок з більш ніж 67 країн світу. Тепер, починаючи з 2013 року, кожного 1 лютого у всьому світі жінки-немусульманки в знак своєї солідарності з мусульманками одягаються в хіджаб.

Завдяки цій щорічній акції в світі перестали помилково сприймати хіджаб як відмінну рису екстремістськи налаштованих жінок.

Зауважимо, що в Україні, на жаль, досі існує дискримінаційна норма — заборона мусульманкам фотографуватися на внутрішній паспорт з покритою головою, що в епоху біометричних документів виглядає безглуздо.

Теги: 
Новини у країні
хиджаб
дискримінація
день хіджабу
ісламські традиції

Книги

  •  історія, культура, контакти. Якубович М.М., Кралюк П.М., Щепанский
    Татари Волині: історія, культура, контакти
  • Українські просвітителі та Іслам. Соломія Вівчар
    Українські просвітителі та Іслам
  • Не заросте травою поле бою. Юнус Кандим
    Не заросте травою поле бою
  • З історії геополітичної боротьби за території Росії, України, Білорусі та Балтії. Теймур Атаєв
    З історії геополітичної боротьби за території Росії, України, Білорусі та Балтії
  • Тадждід, іслях та цивілізаційне оновлення в ісламі. Мохаммад Хашім Камалі
    Тадждід, іслях та цивілізаційне оновлення в ісламі
  • Слуга Бога й людства – спадок шейха Мухаммада аль-Газалі. Бенауда Бенсаїд
    Слуга Бога й людства – спадок шейха Мухаммада аль-Газалі
  •  плацдарм для культурної реформи. Абдул-Хамід Абу Сулейман
    Світогляд Корану: плацдарм для культурної реформи
  • Сучасний підхід до Корану та Сунни. Під ред. Махмуда Аюба
    Сучасний підхід до Корану та Сунни
  •  авторитет Корану й статус Сунни. Таха Джабір аль-Альвані
    Відновлення рівноваги: авторитет Корану й статус Сунни
Всі книги

Лінк на джерело: https://islam.in.ua/ua/novyny-u-krayini/pro-dyskryminaciyu-zhinok-u-hidzhabi-v-zaporizhzhi-govoryly-na-troh-zahodah