«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває

«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
В Острозі триває робота V Школи ісламознавства
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
Саід Ісмагілов доповідає на тему Мусульманська спільнота України у 2014–2016 рр.
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
Третій день розпочався з доповіді «Про закладені в Коран права людини та плюралізм» політолога з Азербайджану Теймура Атаєва.
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває
«Французький день» і пікнік на природі – робота V Школи ісламознавства триває

У Національному університеті «Острозька академія» продовжує роботу V Міжнародна літня молодіжна школа ісламознавства, про відкриття якої «Іслам в Україні» повідомляв раніше.

Організатори, слухачі й учасники Школи, незважаючи на надщільний та насичений графік роботи, передбачений потужною цьогорічною програмою, знаходять вільну хвилинку, аби розмістити в соцмережах міні-звіти про перебіг цього наукового релігієзнавчого заходу.

— У другий день з лекціями виступали Олег Ярош (Суфійські спільноти у Західній Європі), Вадим Слюсар (Негативний образ мусульман у сучасній західній свідомості), Андрій Іванець (Відносини між УНР та Тимчасовим Кримсько-мусульманським комітетом) та Саід Ісмагілов (Мусульманська спільнота України у 2014–2016 рр.), — пише шейх Саід.

Також муфтій написав про так званий «французький день» на школі, коли низка доповідей учасників стосувалася подій та тенденцій в ісламському світі, так чи інакше пов´язаних із Францією або країнами, що свого часу потрапили в сферу інтересів цієї країни.

— Заслухали доповіді Богдани Сипко (Між «білою плямою» та «чорною сторінкою» в історії: дискусії про події 17 жовтня 1961 р. у Парижі), Яни Буги (Роль ЗМІ у формуванні образу Ісламу на прикладі Франції), Юліани Лавриш (Стереотипізація Ісламу і секуляризм у медіа на прикладі «Charlie Hebdo») та Маліновської Наталії (Інтеграційна політика щодо іммігрантів-мусульман як внутрішній фактор зовнішньої політики Франції).

Організатори заходу попіклувались і про можливість неформального спілкування серед учасників. Зокрема, другий день завершився виїздом на лоно природи й пікніком — але диспути та обговорення тривали й під час спільної трапези.

Третій день розпочався з доповіді «Про закладені в Коран права людини та плюралізм» політолога з Азербайджану Теймура Атаєва. Виважена позиція автора, підкріплена посиланнями до відповідних коранічних текстів, була настільки переконливою та ясно сформульованою, що не викликала жодних заперечень чи уточнень з боку аудиторії, яка подякувала Атаєву аплодисментами.

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.