Загальновідомо, що за часів соціальних негараздів пошук внутрішнього ворога, вкидання у глибини суспільної свідомості ідеї про перевагу представників певного етносу над усіма іншими завжди було улюбленим інструментом маніпуляцій з боку влади (як правило, тиранічної). Не виняток й окупаційна влада Криму, яка своїми діями дає зрозуміти, що всі біди на півострові — від кримських татар. Природно, натовп, почувши «ату!», все своє розчарування нездійсненими очікуваннями від «кримнаш», роздратування від труднощів, весь свій гнів і невдоволення звертає на мусульман — причому вже не має значення, чи ти кримський татарин, азербайджанець чи росіянин, який прийняв Іслам…
Видання Крим. Реалії пише про один із проявів зневажливого ставлення окупаційної влади стосовно корінного народу півострова та інших мусульман. У публікації йдеться про ситуацію, що склалася на ринку Феодосії. Наводимо матеріал повністю:
Складається враження, що в нинішньому Криму проводиться цілеспрямована політика з пригнічення мусульман. Арешти у так званій «справі Хізб
Насправді міжконфесійна ситуація в Криму погіршується все більше. Вона вже проникла в глибини кримського суспільства.
Ринки — це місце, де люди різних національностей завжди мали рівні права і можливості, спілкувалися, жартували, торгувалися… Але тепер в Криму ситуація змінилася. Прикладом тому може бути конфлікт між підприємцями Кримського ринку в Феодосії і його керівництвом. На цьому ринку торгує багато
Підприємці підписали колективну скаргу на керівництво ринку, звинувативши керівників у розпалюванні міжнаціональної ворожнечі, в образі за релігійною і національною ознаками. Вони повідомляють, що керівники ринку в особі Миколи Волкова і Володимира Титаренка дозволяють собі публічно ображати представників різних національностей і віросповідань.
«Кримські татари — руйнівники… скоро на Урал всі поїдете», — наводять підприємці в своєму листі цитати з вуст керівників ринку.
«Мене вони, не соромлячись, називають „айзер“, докоряють, що я торгую свининою, будучи мусульманином», — ділиться своїми переживаннями
За інформацією Афлатуна, недавно вранці він прийшов на роботу, але його залізного м’ясного кіоску не було на місці, виявилося, керівництво розпорядилося прибрати кіоск без його відома. Всі скарги залишаються без належної уваги. Багато років підприємець працював на Кримському ринку, тут його знають і завжди добре ставилися до нього, але тепер торговець став неугодним.
Обурюються і колеги Афлатуна, але поки ніхто їх не чує. Може, тому що керівники ринку обіймають високі політичні посади в Феодосії? Володимир Титаренко є керівником фракції «Єдиної Росії» в феодосійській міськраді, а Микола Волков — керівник фракції ЛДПР. А тому, виходячи з нинішніх кримських реалій, управу на них підприємцям навряд чи знайти…
Обурення підприємців зрозуміле, адже ще три роки тому ніхто в Криму не смів так образливо звертатися до місцевих мусульман. А якщо якісь інциденти і траплялися, їх відразу ж піддавали суспільному розголосу та осуду. На захисті мусульман стояв і Меджліс кримськотатарського народу, який нині і сам опинився під забороною в Криму.
Ситуація продовжує погіршуватися. Тепер складається враження, що з кримських мусульман планомірно роблять образ ворога. Чи на користь це кримському суспільству? Відповідь «ні» — однозначна для