В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням «халяль»

©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
©Українська Асоціація Халяль Індустрії "УКРХАЛЯЛЬ": В Україні побільшало харчової продукції з маркуванням "халяль"
23.11.2020
Оцініть статтю: 
(140 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

Українські мусульмани, а також всі, хто піклується про своє здоров’я й прагне мати на своєму столі їжу, якість якої не викликає сумнівів, додали до своїх нотатників назву ТОВ «УПГ—ІНВЕСТ» ТМ «Сяйвір».

Справа в тім, що ряд товарів цього виробника отримав сертифікат «халяль».

Приємна новина з’явилася на офіційній сторінці Української Асоціації Халяль Індустрії «УКРХАЛЯЛЬ» у соцмережі Фейсбук.

«Хочемо повідомити, що продукція ТОВ «УПГ—ІНВЕСТ» ТМ «Сяйвір», а саме м’ясо індички і ковбасні вироби, була сертифікована Центром Досліджень і Сертифікації Халяль «Альраід» за стандартами «халяль». Сертифікація «халяль» забезпечує відсутність шкідливих домішок, антибіотиків, гормонів росту і підтверджує якість продукції, вживання якої дозволено мусульманам і всім, хто дбає про своє здоров’я», — йдеться в повідомленні.

Як зазначається, уся продукція ТМ «Сяйвір», яка пройшла сертифікацію «халяль», містить відповідне маркування з логотипом Центру Досліджень і Сертифікації Халяль «Альраід».

Сучасні вчені стверджують, що існує прямий зв’язок між тим, що людина вважає за краще вживати в їжу, і здоров’ям цієї людини — фізичним і психічним, її характером і настроєм.

Можна, звичайно, поекспериментувати над собою, щоб переконатися в справедливості цих тверджень, але навіщо? Адже у священних текстах усіх світових релігій чітко прописано, що можна вживати в їжу, а що ні; що принесе користь організму людини, а що — безумовну шкоду; коли варто обмежити себе в їжі, щоб очистити і тіло, і душу, а коли можна поласувати смачненьким…

Дотримуватися запропонованого — просте, здавалося б, правило, але наскільки складно це робити в сучасних умовах! Щодо мусульман України, то вони — у виграші. Адже дедалі більше українських підприємств вважають за необхідне запросити інспекцію Центру Досліджень і Сертифікації Халяль «Альраід», щоб узгодити весь технологічний процес з вимогами шаріату, а потім отримати сертифікат «халяль».

Зауважимо, що здебільшого власники підприємств не є послідовниками ісламу.

Що ж змушує бізнесменів переорієнтовувати своє виробництво й удосконалювати технологічні процеси таким чином, щоб прискіпливі експерти визнали відповідність продукції стандартам «халяль»? Адже серед громадян України мусульман не так вже й багато…

Почнемо з того, що й українці-немусульмани вважають за краще купувати халяль-сертифіковану продукцію, справедливо вважаючи, що така їжа — дійсно корисна для здоров’я.

По-друге, сертифікат «халяль» відкриває нові горизонти перед виробником, значно розширюючи географію для експорту. Тобто, тут ми бачимо реалістичний, прагматичний підхід до бізнесу.

І з радістю можна стверджувати, що нарешті прагнення до успіху в бізнесі йде рука об руку з турботою про споживача.

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.