Книга доктора Тага аль-Альвані «Від етики розбіжностей до залишення чвар» доступна в Ісламських культурних центрах України

Книга доктора Тага аль-Альвані «Від етики розбіжностей до залишення чвар» доступна в Ісламських культурних центрах України
Книга доктора Тага аль-Альвані «Від етики розбіжностей до залишення чвар» доступна в Ісламських культурних центрах України
Книга доктора Тага аль-Альвані «Від етики розбіжностей до залишення чвар» доступна в Ісламських культурних центрах України
Книга доктора Тага аль-Альвані «Від етики розбіжностей до залишення чвар» доступна в Ісламських культурних центрах України
Книга доктора Тага аль-Альвані «Від етики розбіжностей до залишення чвар» доступна в Ісламських культурних центрах України
Книга доктора Тага аль-Альвані «Від етики розбіжностей до залишення чвар» доступна в Ісламських культурних центрах України
04.04.2019
Оцініть статтю: 
(10 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

Добра новина для людей, які сповідують іслам або цікавляться цим віровченням, його морально-етичними засадами і філософією: у київському видавництві «Ансар Фаундейшн» вийшов друком російськомовний переклад книги авторства одного зі знаних ісламських вчених і мислителів сучасності — доктора Тага Джабір аль-Альвані «От этики разногласий к оставлению распрей» («Від етики розбіжностей до залишення чвар» (в оригіналі — من أدب الختلاف الى نبذ الخلاف). Ознайомитися з книгою, а також взяти її для постійного користування можна в Ісламських культурних центрах.

Як стверджує Муфтій Духовного управління мусульман України «Умма» шейх Саід Ісмагілов, видання зацікавить насамперед мусульман, а також науковців, зокрема релігієзнавців, істориків, політологів, філософів, які знаються на темі.

«Книга адресована мусульманському читачеві, оскільки містить чималу кількість ісламських богословських термінів, тому не є легкою для прочитання. До праці увійшли матеріали досліджень причин розколів у мусульманському світі, поділу мусульман на релігійні течії і групи, а також поради автора щодо подалання внутрішньоконфесійних розбіжностей», — каже шейх Саід.

У післямові до книги автор пише:

«…Посланець Аллага ﷺ завдяки… божественній допомозі отримав можливість створити мусульманську умму, щоб вона несла заключне Послання і служила нагадуванням світу і застереженням для людства у тому, що основа одна, і Господь один, і релігія одна, і джерело одне, і мета одна, і Земля одна, і вся вона є найширшим будинком для людини, і на якій Він розподілив прожиток, і встановив на ній все, чого потребує людство, і будь-яка річ у Нього має міру, і Він — єдиний Бог, і в цьому Його єдина община, що володіє заключним Посланням на всі часи, що базується на заклику до Аллага, поклонінні Йому, Його єдності в Божественності, господстві, іменах і атрибутах. І цю умму виведено для людей, щоб бути для них прикладом і зразком, і щоб усе людство наслідувало і тягнулося до цього зразка, щоб заснувати щось відповідне йому і створити його подобу, і щоб здійснити гармонію на Землі, і щоб висвітлити Землю світлом її Господа, і очистити її жителів з числа людей, і для направлення всіх їх в одному напрямку — до виконання місії намісництва на цій Землі, несення відповідальності і призову до злагоди. <…> І нам залишається лише підтвердити те, що порушене нами за допомогою «Етики розбіжностей» не мало на меті скасування центру і розчинення розбіжностей і навіть розрізненості, і диверсифікації істин, а, воістину, це крок на шляху, що веде в напрямку до центральної ролі Корану і до його абсолютності в ісламській моделі, щоб звільнитися від будь-якої приписаної центральної ролі будь-якої закритої мазхабної моделі. І без повернення до Священного Корану, до його центральної ролі у свідомості мусульман у методологічному вигляді, не існує жодної надії на формування вселенського ісламського бачення, куди входять всі дії людини протягом її життя, щоб повернути створення умми, що свідчить про все людство. І метою всіх наших прагнень є лише задоволення Аллага».

Працю видано за сприяння громадського об’єднання IDRAK (Азербайджан).

Перше видання книги мовою оригіналу здійснив Міжнародний інститут ісламської думки у 2013 році.

Переклад з арабської здійснив Марлен Бекіров, канонічне редагування — Расім Дервішев.

Довідка: Таха Джабір аль-Альвані (1935–2016). Видатний ісламський вчений і мислитель, один із засновників Міжнародного інституту ісламської думки. Був президентом Ради фікху Північної Америки, очільником Університету ісламських і соціальних наук (SISS); керував Ісламським університетом Кордова (США). Свого часу викладав основи фікху в Ісламському університеті «Імам Мухаммад бін Сауд» в Ар-Ріяді, а також був членом опікунської ради Всесвітньої ісламської ліги у Мецці і Міжнародної академії ісламського фікху у місті Джидда. Є автором численних наукових праць із фікху.

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.