Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»

Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
©Роман Кравець, Ольга Ситник. Про який «Марш рівності» може йтися, коли задля його проведення порушувалися права інших громадян?
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
©Роман Кравець, Ольга Ситник. Про який «Марш рівності» може йтися, коли задля його проведення порушувалися права інших громадян?
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
Чоловіка, який вирвав прапор України в одного з учасників заходу, поліція на руках винесла з місця події
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
©Роман Кравець, Ольга Ситник. Територія біля місця збору учасників заходу була оточена поліцією, вулиці, прилеглі до місця проведення маршу, перекрито
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
©Роман Кравець, Ольга Ситник. Територія біля місця збору учасників заходу була оточена поліцією, вулиці, прилеглі до місця проведення маршу, перекрито
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
©Роман Кравець, Ольга Ситник. Противники «Маршу рівності», які прийшли з плакатами «Київ проти параду» тощо, потрапляли в оточення поліції, яка відводила активістів на тротуари
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
Щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати — це все одно, що бути трохи вагітною, — муфтій про «КиївПрайд»
13.06.2016
Оцініть статтю: 
(409 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

12 червня у Києві відбувся «Марш рівності-2016» — акція, під час якої представники ЛГБТ-спільноти вимагали захисту своїх прав. Цей захід, враховуючи суспільний резонанс, якого набуло його анонсування, та незадоволеність широких верств населення, вимусив владу вжити безпрецедентних заходів безпеки — близько 5 тис. поліцейських і майже тисяча бійців Національної гвардії було відряджено на захист учасників Маршу, заявляла глава Нацполіції Хатія Деканоідзе.

Територія біля місця збору учасників заходу була оточена поліцією, вулиці, прилеглі до місця проведення маршу, перекрито. Противники «Маршу рівності», які прийшли з плакатами «Київ проти параду» тощо, потрапляли в оточення поліції, яка відводила активістів на тротуари. Правоохоронці з обох сторін супроводжували колону учасників акції, повідомляв Інтерфакс-Україна.

Як передавав кореспондент УП, один із присутніх на заході чоловіків вирвав в іншого учасника акції український прапор з вимогою його «не оскверняти». Після цього представники поліції затримали чоловіка та відвели до чергових автобусів.

Тим часом в Українському кризовому медіа-центрі після завершення «Маршу рівності-2016» відбувся прес-брифінг, на якому Софі Ін’т Велді, віце-голова інтергрупи з питань ЛГБТ, перша віце-президент групи лібералів у Європарламенті, коментуючи запитання щодо доцільності подібних заходів у країні, яка знаходиться у кризі та стані війни, заявила, що різноманітні проблеми не мають бути підставою для того, щоб оминати увагою права людини.

Активісти висловили сподівання, що у майбутньому суспільство стане достатньо толерантним для того, щоб проведення маршів рівності не потребувало безпрецедентних заходів безпеки. Представник Департаменту маршу«КиївПрайд» Руслана Панухник заявила, що впровадження в Україні жорсткіших покарань за злочини на ґрунті ненависті стало б вагомим засобом стримування представників радикальних груп від нападів на учасників акції.

Що ж до позиції релігійних діячів, то своєю думкою стосовно прибічників ЛГБТ-спільноти та популяризаторів ЛГБТ-ідей за допомогою публічних акцій, поділився на сторінці в соцмережі Facebook муфтій ДУМУ «Умма» шейх Саід Ісмагілов, зауваживши, «що всі прибічники ЛГБТ народилися від чоловіка та жінки», та звернувши увагу на те, що не лише світові релігії засуджують неприродні стосунки, але й язичницькі культи їх забороняли:

— Ну зі світовими релігіями все зрозуміло: і Біблія, і Коран засуджують неприродні статеві стосунки. Якщо Бог заборонив, то Він краще знає, навіщо. А щось сприймати з Божих настанов, а щось не сприймати (бо не модно), це все одно, що бути трохи вагітною. Ну, а чому примітивні язичницькі культи, що і не чули про монотеїзм та Святі Писання, переважною більшістю забороняли одностатеві стосунки? Справа в тому, що язичницькі вірування не керувалися поняттями гріховне/праведне. Вони керувалися поняттями шкідливе/корисне, — пише муфтій і пояснює, чому це було саме так. — Ще давні люди розуміли, що від одностатевих стосунків для їх соціуму немає ніякої користі, але є велика шкода: не народжувались діти — майбутні воїни, господарі та берегині, чоловіки втрачали мужність та повагу одноплемінників, а ворожі племена не боялися вже їх, а проявляли повну зневагу.

У Корані, що був зісланий в одкровенні більш ніж 1400 років тому, є цікавим фрагмент, що стосується осіб нетрадиційної статевої орієнтації. Пророк, звертаючись до збоченців, волає:

«165. Невже ви будете йти з пристрастю в ліжко до чоловіків з мешканців світів,
166. Нехтуючи вашими жінками, яких Господь створив для вас? Ви порушуєте всі можливі межі!
167. Вони ж відповіли: «Якщо ти не припиниш це казати, о Луте (Лот), ми проженемо тебе з нашого міста». (Коран 26:165–167), — цитує шейх.

Тим часом сама назва заходу піддається сумніву — про який «Марш рівності» може йтися, коли задля його проведення порушувалися права інших громадян? Зокрема, про це пише на своїй сторінці в соцмережі Facebook секретар Священного Синоду УПЦ КП архієпископ Черніговський і Ніжинський Євстратій (Зоря):

— Єпископа Української лютеранської церкви В’ячеслава Горпинчука поліція не пропускала сьогодні (12 червня — ред.) зранку до місця проведення богослужіння, пропонуючи «звернутися до організаторів» гей-параду за дозволом (!) на прохід. Було беззаконно обмежено конституційні права на свободу совісті та свободу пересування, стороннім особам (які називали себе «волонтерами») були безпідставно передані державні функції — визначати, чи може лютеранський єпископ (до речі, представник релігійної меншини!) скористатися правом на пересування і пройти до своєї громади на богослужіння. Все це є прямим порушенням ст. 24 Конституції України: «Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом», — написав Євстратій (Зоря).

Нагадаємо, неприродні стосунки засуджуються не лише в Корані. У першій книзі Біблії написано: «Покине тому чоловік свого батька та матір свою, та й пристане до жінки своєї, і стануть вони одним тілом» (Буття 2:24). Згідно з «Тлумачним словником біблійних слів Вайна», давньоєврейське слово, перекладене як «дружина», означає «людина жіночої статі». Ісус теж сказав, що ті, хто одружуються, повинні бути «чоловіком і жінкою» (Матвія 19:4). … «Гнів Божий з’являється з неба на всяку безбожність і неправду людей… Через це Бог їх видав на пожадливість ганебну, бо їхні жінки замінили природне єднання на протиприродне. Так само й чоловіки, позоставивши природне єднання з жіночою статтю, розпалилися своєю пожадливістю один до одного, і чоловіки з чоловіками сором чинили. І вони прийняли в собі відплату, відповідну до їхнього блуду» (Римлян 1:18, 26, 27).

Раніше було оприлюднено Заяву прес-центру Київської патріархії щодо того, що Українська православна церква Київського патріархату разом з іншими традиційними Церквами і релігійними організаціями України висловлює негативне ставлення до явища гомосексуалізму, до спроб легалізувати в Україні так звані одностатеві шлюби, а також у різний спосіб, зокрема через вуличні акції, пропагувати одностатеві відносини. Обґрунтування такого негативного ставлення міститься у відповідній Декларації Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій (2007 р.) та у Декларації Помісного Собору УПЦ Київського патріархату (2013 р.).

В той же час у заяві йдеться про те, що УПЦ КП не виступає за дискримінацію осіб, які вважають себе гомосексуалістами, але категорично проти того, щоби гомосексуальний спосіб життя й поведінка трактувалися як природні, нормальні та корисні для суспільства й особистості.

Єпископа Української лютеранської церкви не пускають на богослужіння заради безпеки ЛГБТ
Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.