Одним із основних світових важелів впливу на глобальні ринки продуктів залишиться релігія.
Таку точку зору висловив громадський діяч, президент асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Алекс Ліссітса у матеріалі веб-видання Економічна правда.
— Відмова від свинини або алкоголю у мусульман, кошерна їжа в євреїв, вегетаріанство в індусів, піст у православних та інші релігійні обмеження визначатимуть культуру споживання в тій чи іншій країні, — пише Алекс Ліссітса.
Оскільки у мусульман народжуваність, а відповідно і приріст населення, вище, ніж у інших релігій, продовжує міркування автор статті, то очевидно, що саме їх традиції в харчуванні визначатимуть в майбутньому світові тренди споживання за релігійними ознаками.
Нагадаємо, як писав Іслам в Україні, сьогодні на українському ринку можна купити халяльну продукцію вже чотирьох виробників курятини. До цього переліку увійшли ТМ «Наша Ряба», ТМ «Пан Курчак», ТМ «Знатна курка» і ТМ «Золотко».