Луганські педагоги і духовні лідери обговорюють проблеми духовно-етичної освіти у школах

Луганські педагоги і духовні лідери обговорюють проблеми духовно-етичної освіти у школах
26.07.2010
Оцініть статтю: 
(560 оцінки)
oksana
Зображення користувача oksana.

«Прочитавши Біблію, Тору, Коран або будь-яку іншу духовну книгу – жодна дитина не стане біднішою духовно. Жодна релігія не проповідує руйнування засад суспільства. Тому впевнений, що введення у загальноосвітніх учбових закладах предмету духовно-морального спрямування дозволить підвищити духовно-етичний рівень підростаючого покоління», – про це заявив 6 липня 2010 року на засіданні регіональної Консультативно-координаційної ради заступник голови Луганської облдержадміністрації Родіон Мірошник.

У засіданні Консультативно-координаційної ради з питань сприяння діяльності релігійних організацій, націленої на стимулювання впровадження предметів духовно-морального спрямування в установах освіти, взяли участь керівники різних релігійних конфесій Луганщини і представники освітніх установ регіону. Вони обговорили як допомогти релігійним організаціям ввести в місцеву систему освіти курс основ духовно-моральних цінностей.

Організаторами заходу виступили відділ національностей і релігій облдержадміністрації, а також управління освіти і науки Луганської ОДА.

Відкриваючи засідання, Р. Мірошник заявив, що на сьогоднішній день відродження віри, морально-етичних координат у суспільстві вкрай важливо, тому що насправді спостерігаються певні симптоми деградації, розбалансування морально-етичних принципів у державі й особливо у молодіжному середовищі. «Домінують якісь прагматичні цінності й занепад моралі».

Представляючи точку зору обласної влади на важливість і необхідність духовно-етичного виховання молодого покоління, Р. Мірошник зазначив: «Діти, як мінімум, повинні знати про те, що являє собою християнство, іслам, католицтво та цілий ряд інших релігій. Я впевнений у тому, що прочитає дитина Коран, Тору, Біблію та інші духовні книги, - біднішою духовно та менш освіченою від цього вона не стане. Жодна з релігій не проповідує речі, які б йшли на руйнування сім'ї, соціальних засад у суспільстві. Тому ми вважаємо, що ці речі вкрай важливі у контексті розвитку нашої держави, відродження незалежної України та прагнення до вибудовування системи суспільно-індивідуальних цивілізаційних відносин».

За даними обласного управління освіти і науки, з 2009-2010 навчального року на базі Луганського обласного інституту післядипломної

педагогічної освіти проводяться курси підвищення кваліфікації вчителів, які викладають курси духовно-морального спрямування («Основи християнської етики», «Основи релігійної етики», «Християнська етика в українській культурі» тощо).

Варто зазначити, що такі курси безпосередньо не вчать релігії або атеїзму, не включають релігійні обряди (зокрема, здійснення колективної молитви), не ставлять своєю метою залучення до певної конфесії, не нав'язують учням релігійних або атеїстичних переконань. Вони служать фундаментом для усвідомленого вибору дитиною духовних і моральних норм.

За матеріалами Cxid.info і CityNews

Посилання на тему:

Українських дітей долучатимуть до традиційних духовних цінностей

Ісламські діячі: Основою духовно-морального виховання молоді повинна бути віра у Всевишнього

У Сімферополі проходить конференція, присвячена духовно-моральному вихованню молоді

Громадська рада Міносвіти розглянула питання викладання духовно-моральних курсів у школах

За викладанням у школах Криму основ православної й ісламської культури встановлять контроль

Кримськотатарські педагоги стурбовані введенням курсу «етики ісламу» виключно в школах для кримських татар

Питання виховання молоді стало темою науково-практичної конференції, проведеної в Криму

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.