У заході взяли участь керівники м'ясокомбінатів, виробники м'яса, дистриб'ютори та торгові мережі, профільні міністерства і регулюючі органи, консультанти та аналітики ринку. У центрі уваги опинилися проблеми не стільки виробництва, а більшою мірою збуту м'яса, ковбасних виробів і напівфабрикатів як в Україні, так і за кордоном.
На тлі зниження купівельної спроможності всередині країни і часткової втрати українськими виробниками ринків Росії та країн СНД великий інтерес викликала доповідь «Нові ринки збуту - арабо-мусульманські країни. Перспективи ринку Халяль», з якою виступив директор Центру Досліджень та Сертифікації Халяль «Альраід» Ваель Аль-Аламі.
«Ми пропонуємо українським виробникам реальний вихід на ринки арабо-мусульманських країн. Для цього потрібно отримати сертифікат «Халяль», єдиний документ, що дає можливість експортувати продукцію на ринки ісламських країн», - сказав Ваель Аль-Аламі.
За його словами, вихід на ринок арабо-мусульманських країн дає довгострокову перспективу. Виробник виходить на ринок 57 країн (всього у світі більше 2 мільярдів мусульман). Арабо-мусульманські країни - це багаті нафтовидобувні держави, які на 75% імпортозалежні, але при цьому не відчувають валютної турбулентності.
Доповідь зацікавила багатьох учасників конференції, одинадцять з яких звернулися в Центр Досліджень та Сертифікації Халяль «Альраід» для отримання сертифікату. Всього за час роботи Центру Досліджень та Сертифікації сертифікат «Халяль» отримали більше сорока українських виробників.
Власкор