Мас-медіа формують релігійні запити людей – професор Інституту Журналістики КНУ ім.Тараса Шевченка

13.04.2009
Оцініть статтю: 
(159 оцінки)
oksana
Зображення користувача oksana.

На міжнародній конференції, присвяченій освітнім та науковим проблемам у галузі соціальних комунікацій, яка проходила у Київському Національному Університеті 9 квітня, було презентовано результати аналізу журналістських матеріалів на релігійну тему.

Дослідження публікацій вітчизняних ЗМІ на предмет характеру висвітлення релігійної тематики в останні кілька років оприлюднила знаний фахівець у галузі медіа та релігії, професор Інституту журналістики КНУ ім.Тараса Шевченка Алла Бойко. Про це РІСУ повідомила Наталія Маціпура.

Професор робить висновок, що «функціонування релігійних організацій та їхні проблеми увійшли в інформаційний простір України і стали сферою зацікавлень мас-медіа».

ЗМІ не лише прагнуть задовольнити інтереси аудиторії до релігійної сфери, але й самі формують певні запити, змушуючи читачів, слухачів, глядачів більше цікавитися духовним життям своїх співвітчизників як минулого, так і сьогодення.

Наявність у мас-медіа релігійної тематики вже не ставиться під сумнів, але служителі культу, віруючі різних конфесій, фахівці-релігієзнавці майже одностайно висловлюють незадоволення якістю публікацій. А також відзначають, що часто інформація про конфесійне життя є поверховою або викривленою.

Науковець це пояснює новизною релігійної тематики для вітчизняних мас-медіа, тому поки що не вистачає фахівців-журналістів, які б спеціалізувалися з цієї тематики; досі не вироблені концептуальні основи висвітлення релігійної інформації, журналісти часто не дотримуються професійних стандартів у віддзеркаленні релігійних проблем. Багатьом із них бракує релігієзнавчих знань.

За матеріалами РІСУ

Посилання на тему:

Друковані ЗМІ - головне джерело прояву расизму і ксенофобії

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.