На міжнародній конференції, присвяченій освітнім та науковим проблемам у галузі соціальних комунікацій, яка проходила у Київському Національному Університеті 9 квітня, було презентовано результати аналізу журналістських матеріалів на релігійну тему.
Дослідження публікацій вітчизняних ЗМІ на предмет характеру висвітлення релігійної тематики в останні кілька років оприлюднила знаний фахівець у галузі медіа та релігії, професор Інституту журналістики КНУ ім.Тараса Шевченка Алла Бойко. Про це РІСУ повідомила Наталія Маціпура.
Професор робить висновок, що «функціонування релігійних організацій та їхні проблеми увійшли в інформаційний простір України і стали сферою зацікавлень мас-медіа».
ЗМІ не лише прагнуть задовольнити інтереси аудиторії до релігійної сфери, але й самі формують певні запити, змушуючи читачів, слухачів, глядачів більше цікавитися духовним життям своїх співвітчизників як минулого, так і сьогодення.
Наявність у мас-медіа релігійної тематики вже не ставиться під сумнів, але служителі культу, віруючі різних конфесій, фахівці-релігієзнавці майже одностайно висловлюють незадоволення якістю публікацій. А також відзначають, що часто інформація про конфесійне життя є поверховою або викривленою.
Науковець це пояснює новизною релігійної тематики для вітчизняних мас-медіа, тому поки що не вистачає фахівців-журналістів, які б спеціалізувалися з цієї тематики; досі не вироблені концептуальні основи висвітлення релігійної інформації, журналісти часто не дотримуються професійних стандартів у віддзеркаленні релігійних проблем. Багатьом із них бракує релігієзнавчих знань.
За матеріалами РІСУ
Посилання на тему: