Українську лохину будуть поставляти до ОАЕ

©East-Fruit: Українське ТОВ «Нікдарія» (TM iBerry) і Farzana Trading з ОАЕ на виставці WOP Dubai 2019 підписали угоду про регулярні авіапоставки української лохини
©East-Fruit: Українське ТОВ «Нікдарія» (TM iBerry) і Farzana Trading з ОАЕ на виставці WOP Dubai 2019 підписали угоду про регулярні авіапоставки української лохини
©️East-Fruit: Україна буде поставляти лохину до Об'єднаних Арабських Еміратів
©️East-Fruit: Україна буде поставляти лохину до Об'єднаних Арабських Еміратів
©East-Fruit: Українське ТОВ «Нікдарія» (TM iBerry) і Farzana Trading з ОАЕ на виставці WOP Dubai 2019 підписали угоду про регулярні авіапоставки української лохини
©️East-Fruit: Україна буде поставляти лохину до Об'єднаних Арабських Еміратів
25.11.2019
Оцініть статтю: 
(21 оцінка)
editor
Зображення користувача editor.

Українське ягідне підприємство ТОВ «Нікдарія» (TM iBerry) і одна з найбільших компаній-імпортерів свіжих фруктів Перської Затоки Farzana Trading з ОАЕ на виставці WOP Dubai 2019 підписали угоду про регулярні авіапоставки української лохини до ОАЕ у сезоні 2020 року.

Реалізація вищезгаданого контракту стала можливою завдяки угоді між ТОВ «Нікдарія» і Міжнародними авіалініями України (МАУ), яка була підписана раніше.

МАУ надали гарантію блоку вантажних місць з певним планом польотів на маршруті Київ — Дубай у літній авіанавігації на 2020 рік.

Про це пише East-Fruit.сom.

Як зазначає Євген Харлан, директор з розвитку і стратегії ТОВ «Нікдарія», підписання цієї угоди є істотним проривом у відносинах між ягідними господарствами України і покупцями з Об'єднаних Арабських Еміратів.

«Вперше досягнуті домовленості передбачають реалізацію певних обсягів замовлень лохини українського походження на регулярній щотижневій основі протягом усього ягідного сезону, —  підкреслює Євген Харлан. — Особливо приємно, що продукція буде поставлятися з національним брендуванням, символікою і чіткою вказівкою на країну походження, що стане суттєвим проривом у популяризації України як важливого постачальника свіжих фруктів і ягід преміальної якості і дозволить створити попит на продукцію й інших українських господарств».

На думку пана Харлана, досягнення такого результату було б неможливим без торгової місії українських виробників в ОАЕ «Fruit Trade Ukraine —  Middle East», організованої Українською плодоовочевою асоціацією (УПОА) за підтримки Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO), Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) і EU4Business навесні 2019, а найважливіше — без подальшої підтримки і розширення контактів цих організацій з покупцями Близького сходу.

Участь у WOP також організовано за підтримки вищевказаних організацій.

«Експорт української продукції в Об'єднані Арабські Емірати, як, власне, до будь-якої іншої країни, є дуже важливою складовою позиціонування України у світі, її автентичності і впізнаваності, —  зазначила директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька. — Це розширює знання іноземних громадян про нашу країну, її ресурси і підвищує рівень інвестиційної привабливості України».

Пані Сацька впевнена, що жителі ОАЕ з задоволенням будуть ласувати українською лохиною і у них обов'язково виникне пізнавальний інтерес до країни її походження.

Як раніше повідомляв Центр транспортних стратегій, у серпні 2019 року з аеропорту Бориспіль вперше під українською торговою маркою була відправлена партія лохини до Об'єднаних Арабських Еміратів.

За даними видання, доставку повітряним шляхом виконала авіакомпанія Flydubai.

«Наскільки нам відомо, це не перша відправка ягоди українського виробництва, але перша — під українською торговою маркою, — пояснили ЦТС у компанії Formag Forwarding, що забезпечила транспортний супровід вантажу. — До цього ягода відправлялася як Private Label».

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.