Днями у готелі «Пуща Водиця» відбулася конференція «CondiTeh-Україна». Це дводенна бізнес-зустріч учасників кондитерського ринку: власників і директорів кондитерських і хлібобулочних виробництв, дистриб’юторів і представників національних мереж і рітейлу, постачальників сировини, устаткування.
У спектр тем конференції, що відбулася за участю Центру дослідження і сертифікації халяль «Альраід», були внесені питання, які хвилюють сьогодні кожного керівника підприємства − від розширення збуту і пошуку експортних можливостей до виробничих і технологічних завдань, зокрема огляд ринку кондитерських та хлібобулочних виробів, тенденції та перспективи на цьому ринку; також обговорювалися перспективи та алгоритми виходу на ринки експорту кондитерських виробів; учасники ділилися досвідом маркетингових і збутових стратегій, ефективних рішень.
Учасники мали можливість дізнатися більше про те, що відбувається на ринках готової продукції та сировини, знайти нові контакти і можливості з експорту, отримати «багаж» ідей щодо розвитку власного бізнесу на всіх його етапах.
Крім фактичного матеріалу, що дає можливість всебічного аналізу ситуації на ринках, присутні через безпосереднє спілкування могли дізнатися про прогнози, отримати нові можливості і контакти в сфері дистрибуції як всередині країни, так і під час експорту, поділитися ідеями щодо розвитку власного бізнесу. Цьому сприяли аналітичні доповіді про український ринок, огляди експортних ринків і перспективних напрямів, доповіді про споживчі переваги, різні канали збуту, про ринки сировини та інгредієнтів, а також про технологічні рішення та інновації, круглі столи з гарячих питань, під час яких своєю думкою і досвідом ділилися як консультанти і маркетологи, так і самі гравці ринку кондитерських виробів. Також було дуже багато бізнес-зустрічей і неформального спілкування виробників з українськими і зарубіжними колегами і партнерами.
Жвавий інтерес присутніх викликав виступ директора Центру досліджень і сертифікації халяль «Альраід» Ваіля Алямі. За відгуками учасників, доповідь керівника Центру стала одною з основних, оскільки слухачі змогли отримати не тільки теоретичне обґрунтування, а й практичні рекомендації, поради з роботі на зовнішніх ринках країн Сходу. Пан Алямі зміг докладно описати вихід на зовнішні ринки, вимоги та переваги кінцевих клієнтів. Крім того, директор окремо зупинився на перевазі і специфіці роботи з арабо-мусульманськими країнами. Серед найважливіших принципів виходу на ринок Сходу незмінно залишається сертифікат Халяль, який можна отримати в Центрі досліджень і сертифікації халяль «Альраід».
Нагадаємо, Центр досліджень і сертифікації халяль «Альраід» (м. Київ, вул. Дегтярівська, 25-а; тел. + 38 (044) 490 99 00; halal@arraid.org) − незалежна українська організація, що здійснює контроль харчових продуктів на їх відповідність стандартам «халяль». Принципи, проголошені в організації,: «надійність, партнерство, професіоналізм» дозволяють забезпечувати український продовольчий ринок доступними для мусульман товарами категорії халяль, сприяти експорту українських товарів на ринки арабських та ісламських країн, сприяти наведенню мостів між ісламським світом та Україною, а також сприяти збуту товарів українських виробників, що відповідають стандарту халяль.