Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»

Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Саме для того, щоб ознайомити з поняттями «халяль» і «харам» торгових представників, що орієнтуються на мусульманську аудиторію споживачів, а також популяризувати халяльну косметику і парфумерію серед мусульман і немусульман, у місті Суми була організована зустріч виробників халяльної продукції з торговими представниками
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
5 листопада в Ісламський культурний центр м. Суми були запрошені торгові представники мультибренду UNICE зі своєю продукцією косметики від найкращих виробників України, Туреччини та Європи
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
Імам сумської мечеті розповів представникам торгових мереж про принципи «халяль»
07.11.2017
Оцініть статтю: 
(512 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

Навіть для вуха немусульманина слово «халяль» не звучить незвично і незнайомо — більшість знає, що йдеться про те, що дозволено послідовнику Ісламу. Але найчастіше люди пов’язують це поняття з продуктами харчування, в той час як вимога відповідності принципу халяль висувається і до продуктів харчування, і до одягу, косметики і парфумерії, до особистої гігієни, до відпочинку, сфери фінансів, взаємин між людьми тощо.

Зауважимо, що продукцію, яка відповідає вимогам халяль, купують не тільки мусульмани: все частіше й люди, які ведуть здоровий спосіб життя, вважають за краще купувати продукти, засоби гігієни та інші товари, що мають відповідний сертифікат. Таким чином, халяль-продукція користується попитом, обсяги її споживання зростають.

Саме для того, щоб ознайомити з поняттями «халяль» і «харам» торгових представників, що орієнтуються на мусульманську аудиторію споживачів, а також популяризувати халяльну косметику і парфумерію серед мусульман і немусульман, у місті Суми була організована зустріч виробників халяльної продукції з торговими представниками.

Як повідомляє Ісламський культурний центр м. Суми, корисна як для виробників, так і для реалізаторів зустріч відбулася в неділю, 5 листопада.

— 5 листопада в Ісламський культурний центр м. Суми були запрошені торгові представники мультибренду UNICE зі своєю продукцією косметики від найкращих виробників України, Туреччини та Європи. Примітно, що 80% мультибренду складають саме турецькі виробники, що мають унікальні сертифікати якості халяль на продукцію, яка випускається ними. У зв’язку з цим торговельні представники були ознайомлені з поняттям «халяль» і «харам» в Ісламі імамом мечеті Ісламського культурного центру.

Що стосується того, що заборонено вживати, то Аллаг Всемогутній роз’яснив нам причину заборон, сказавши: «Він велить схвальне і забороняє засуджуване, робить дозволеним благе і забороняє погане» (аль-А’раф 7: 157).

Читайте за темою:

Халяльна косметика: чи всі запити споживача враховуються на українському ринку?

За клопотанням ДУМУ «Умма» торгові мережі організовують «Полиці халяль» 

Проект «HALAL KARPATY» — створює культуру відпочинку для мусульман у Карпатах 

Центр халяль «Альраід» навчає співробітників великої світової компанії 

На міжнародному бізнес-форумі високо оцінили центр халяль-сертифікації «Альраід»

«Халяль» як новий ринок збуту для українських виробників 

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.