Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту

Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
Київські мусульманки напрацьовували навички тайм-менеджменту
03.01.2019
Оцініть статтю: 
(5 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

В кінці року кожна людина підбиває підсумки останніх 12 місяців, тішиться власними досягненнями, аналізує похибки чи невдачі. І виявляється, що багатьох неприємностей, навіть поразок (особистісних чи бізнесових) можна було уникнути, якби існував чіткий план з ясно окресленими цілями, як проміжними, так і головною. Утім, чи багато хто з нас похвалиться тим, що може критично оцінити рівень своїх знань і потенціалу? Чи кожен знає, як той план скласти, чи вміє поставити перед собою певну мету й визначити час, потрібний для її досягнення? Чи багато хто усвідомлює, що без навичок керування часом і реально досяжна мета може перетворитися на безплідні мріяння?

Саме ці міркування спонукали освітній відділ Жіночої організації «Мар’ям» провести семінар-тренінг із тайм-менеджменту для тридцятьох мусульманок, що прагнуть особистісного зростання та самовдосконалення.

Чотиригодинний тренінг відбувся 31 грудня в Ісламському культурному центрі Києва (штаб-квартира ГС «Всеукраїнська асоціація «Альраід», до якої входить і організація «Мар’ям»).

Секретами тайм-менеджменту з присутніми ділилися мусульманки, що до їхніх слів аудиторія точно дослухатиметься, адже ці дві жінки досягли певних успіхів у житті, реалізувалися професійно, добре відомі як громадські діячки й активістки. При цьому вони не мають дефіциту спілкування з рідними, близькими та друзями, отже справді добре вміють розпорядитися часом, встигаючи скрізь і маючи достатньо дозвілля...

Для посилення мотивації розпочали з лекції Віри Фриндак — педагога, директорки гімназії «Наше майбутнє», першої українки, що стала хафізом Корану, вивчивши його напам’ять. Віра говорила про цінність кожної хвилини й про те, як наші рішення, дії чи бездіяльність відбиватимуться на нашому житті загалом. Вона нагадала, що життя дароване людям як милість Всевишнього, й треба прожити його якнайкраще, лишити по собі щось добре, щоб провести вічність у раю, адже Бог нас бачить щосекунди, а його ангели фіксують наші найменші дії так само, як історія переглядів фіксує кожну хвилину нашого онлайн-дозвілля.

Після цього перейшли власне до тренінгу. Ольга Фриндак, голова Ліги мусульманок України, успішний журналіст і редактор, щоб зацікавити слухачок, розпочала з пропозиції кожній занотувати у своєму записнику найбільші мрії та бажання, розписати свої цінності та життєві ролі. Далі за допомогою тренерки кожна учасниця підбила підсумки 2018 року та визначила основні цілі на рік 2019 — їх брали з попереднього списку бажань, відповідно до системи SMART (Specific, Measurable, Attainable, Realistic, Time-related — визначена, вимірна, досяжна, реалістична та прив’язана до часу мета). На прикладі 5 охочих група розділила поставлені ними цілі на етапи та покроково розписала способи досягнення задуманого.

Кожна з жінок отримала домашнє завдання. А ще учасниці тренінгу створили закриту групу в Telegram, де вони ділитимуться своїми досягненнями, корисними та мотиваційними посиланнями.

Довідка. Керування часом, тайм-менеджмент (від англ. time management) — сукупність методик оптимальної організації часу для виконання поточних задач, проектів та календарних подій. Типовими підходами в керуванні часом є визначення пріоритетів, розділення великих завдань і проектів на окремі дії та делегування іншим людям. До керування часом належать і методи впливу на мотивацію, а також контроль результатів. Головні допоміжні інструменти для керування часом — особистий календар, список поточних завдань і список проектів. Механізми для керування часом — календар, список завдань із можливістю їх пріоритизації та категоризації — реалізовані в комп’ютерних програмах, зокрема в Microsoft Outlook, iCal, а також у сучасних смартфонах. На винахід терміну тайм-менеджмент претендує компанія Time Management International. Її засновник, данець Клаус Меллер, у 70-х роках винайшов Time Manager — складно влаштований блокнот-щоденник, що його можна вважати за прабатька сучасного органайзера.

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.