Платформа Have Halal, Will Travel і компанія PleoData, що займається програмним забезпеченням, запустили чат-бот «Софія», щоб полегшити туристам-мусульманам пошук халяльної їжі за кордоном. «Софія» працює на хмарній платформі Microsoft Azure і підтримується службою Language Understanding Intelligent Service (LUIS), яка забезпечує природну взаємодію додатків з користувачами.
Як повідомляє Ісламосфера з посиланням на Marketing Interactive, чат-бот активний 24 години на добу і 7 днів на тиждень, допомагаючи мандрівником в будь-якому куточку планети, незалежно від часового поясу. «Софія» використовує так зване дерево рішень, яке дозволяє задавати параметри пошуку, тим самим збільшуючи точність представленої інформації.
Платформою HHWT щомісяця користуються більше 9 млн мусульман з Сінгапуру, Малайзії та Індонезії. Найчастішими запитами є Гонконг, Японія, Лондон, Мельбурн і Південна Корея.
— Мусульмани не повинні обмежуватися тільки кебабами чи бір’яні. Щоб по-справжньому зрозуміти різні культури, ви повинні їсти їх їжу, розмовляти їхньою мовою і по-справжньому заблукати в країні. Мусульмани не повинні бути позбавлені цієї можливості, — вважає Майкл Гох, співзасновник HHWT.
За його словами, тепер перед ними стоїть завдання протягом двох років вийти на новий рівень: передбачати потреби і бажання мусульманських туристів на основі впровадження нових технологій.
Нагадаємо, в Україні систему перевірок продукції здійснює «Центр досліджень і сертифікації халяль «Альраід» у співпраці з Духовним управлінням мусульман України «Умма», в складі якого функціонує Комітет з фетв.