Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні

Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
Учні гімназії «Наше майбутнє» — екосвідомі, відповідальні і милосердні
07.03.2019
Оцініть статтю: 
(233 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

Учні гімназії «Наше майбутнє», що функціонує при Ісламському культурному центрі столиці, уже традиційно взяли участь у збиранні макулатури, придатної для подальшої переробки. Зранку 6 березня у дворі ІКЦ стояла автівка, і кожен учень, перш ніж зайти до будівлі, додавав до пакунків зі старим папером, картоном, газетами й іншою вторинною сировиною свою, зібрану і принесену з дому макулатуру.

Звичайна, здавалося б, подія. Але ж ні. Адже, по-перше, це не формальна одноразова акція, організована педагогами, а один з багатьох заходів, які проводяться у рамках реалізації ініціативи гімназистів щодо прагненням учнів зберегти довкілля, врятувати від знищення хоч якусь частину дерев, на підтримку якої регулярно проводяться екологічні конференції. По-друге, у процесі підготовки до чергової здачі макулатури діти привчаються до сортування побутових відходів і не викидать у смітник паперові вироби, адже усвідомлюють, що це не якийсь непотріб, а цінна сировина для вторинної переробки.

По-третє, збирання макулатури виховує не лише екологічну культуру і свідомість дітей і підлітків, а й сприяє формуванню шанобливого ставлення до зароблених власними зусиллями грошей — як і до матеріальних і нематеріальних благ, придбаних за кошти від здачі макулатури. Кожен клас за рахунок таких регулярних акцій поповнює свою скарбничку і діти самі вирішують, як розпоряджатися заробленими грошима. Витрачати на екскурсії до музеїв, колективні пікніки, турпоїздки, чи, можливо, на відвідини кінотеатру. Тож можна виокремити ще й «вчетверте», адже у такий спосіб зміцнюється взаємна відповідальність членів маленької спільноти, між якими виникає елемент змагальності у процесі збирання макулатури, тому кожен клас прагне зібрати її якнайбільше, а також формується відповідальність перед суспільством. Як правило, певну частку зібраних коштів діти витрачають на благодійні справи, прагнучи допомогти тим, хто цього потребує (дітям у сиротинцях, малозабезпеченим).

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.