Цікавий метод більш якісного засвоєння іноземної мови й одночасного стимулювання громадянської активності учнів використовують в гімназії «Наше майбутнє». 22 лютого в конференц-залі Ісламського культурного центру м. Києва відбулась англомовна навчальна конференція для гімназистів 7–10 класів «Lets save our planet» — «Врятуймо нашу планету!», мета якої — не лише поглибити лексичний запас дітей й надати можливість попрактикуватися, а й, власне, виховувати у дітей вміння працювати в команді та виявити в учнів лідерські якості.
Діти під час заходу не просто користувалися набутими на уроках англійської мови знаннями, а й вживали винятково англійську під час обговорень стратегій і тактики подолання викликів, які постали перед суспільством. А такими було визначено п’ять напрямів: «Діти війни», «Діти з обмеженими можливостями», «Боротьба з онкозахворюваннями», «Сміття на планеті» й «Без води немає життя».
Учасники конференції розділилися на п’ять груп для роботи у секціях, де спочатку в режимі «круглого столу» обговорювалася одна із запропонованих тем. Діти намагалися виокремити суть проблеми, вишукували причини її виникнення, аналізували перебіг подій та пробували спрогнозувати подальший розвиток ситуації за тих чи інших умов; потім розробляли і пропонували для загального обговорення свій план вирішення проблеми.
Подібні заходи, на думку педагогів гімназії «Наше майбутнє», — це й мовна практика для учнів, й соціальний тренінг, й виховання в дітях та підлітках почуття відповідальності за навколишній світ.
І якщо впродовж англомовної конференції не вдалося остаточно винайти засоби для подолання всіх названих проблем у світі, ще не все втрачено — вже найближчим часом гімназистам надасться можливість порозмірковувати над шляхами розв’язання проблем під час ще однієї навчальної конференції, цього разу — арабомовної.