В Японії швидко розвивається халяльний сектор

В Японії швидко розвивається халяльний сектор
В Японії швидко розвивається халяльний сектор
16.08.2016
Оцініть статтю: 
(540 оцінки)
editor
Зображення користувача editor.

Одним із перших стимулів розвитку халяльного сектору в Японії була відмова уряду країни від візового режиму для туристів із Малайзії 2013року, а також збільшення максимального терміну перебування за мультивізою для індонезійських туристів з 15 до 30 днів.

Крім того, 2015 року на зустрічі в Токіо Фонду Всесвітнього ісламського економічного форуму і Фонду форуму Альянс було озвучено, що розвитку халяльної харчової промисловості в Японії нададуть підтримку. Прем’єр-міністр Малайзії Наджиб Тун Разак на зустрічі уклав угоду з прем’єр-міністром Японії Сіндзо Абе про розширення співпраці між двома країнами в галузі халяльної харчової промисловості  це збільшило кількість виробників та імпорт халяльних продуктів у Японії.

Директор Мусульманської асоціації Токіо Тошіо Ендо каже, що не зважаючи на те, що нема точних даних про кількість мусульман у країні, «за нашими оцінками, мусульманське населення Японії становить близько 150 тисяч осіб, 10 відсотків серед них  японці».

Близько сімдесяти мечетей розташовані по всій країні, здебільшого в столиці й таких великих містах, як Фукуока, Кіото, Кобе, Осака, Нагоя, Саппоро і Сендай.

Сьогодні в Японії функціонує близько 500 ресторанів, 100 готелів і 50 бенто-перекусних (бенто  японський ланчбокс), що пропонують халяльні страви. Охочі можуть купувати халяльні харчі в бакалійних крамницях.

Випущений 2013 року безкоштовний додаток «HalalMinds» дозволяє споживачам, що не вміють читати по-японськи, але знають англійську, перевірити понад половину всіх японських продуктів у супермаркеті на наявність маркування «халяль». Користувач має відсканувати штрих-код обраного продукту, щоб побачити англійський переклад його складу та дізнатися, чи це халяль, харамом, чи шубхат  сумнівне.

Дві найбільші авіакомпанії Японії Japan Airlines і All Nippon Airways уже багато років пропонують халяльні страви для своїх клієнтів. Щодо авіакомпанії All Nippon Airways, то вона пропонує халяльні страви для своїх клієнтів від 1986 року, і тепер на борту літаків цієї авіакомпанії подають близько 4500 халяльних страв на рік. Тим часом авіакомпанія Japan Airlines запустила сервіс халяльних страв для авіарейсів із Джакарти ще 1961 року.

Джерело: Іслам у Дагестані

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.