Альтернативна освіта як механізм безпеки України

В Укрінформі відбувся круглий стіл на тему: «Як в Україні працює дистанційне навчання для дітей з окупованих територій?»
28.12.2015
Оцініть статтю: 
(532 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

Цього тижня в Укрінформі відбувся круглий стіл на тему: «Як в Україні працює дистанційне навчання для дітей з окупованих територій?». Експерти, представники громадськості та урядовці обговорювали можливості доступу школярів з анексованого Криму до альтернативної української освіти. Нагадаємо, що «освітній простір Криму» – це близько 186 тисяч учнів загальноосвітніх шкіл та 14,5 тисяч випускників щорічно.

– Діти, які знаходяться в Криму, – наші, і ми маємо боротися за кожного з них, робити все можливе, щоб вони здобували українську освіту і були українцями, – заявив заступник керівника Департаменту загальносередньої освіти Міністерства освіти України Сергій Дятленко.

За його словами, Міносвіти своїми інструкційними листами звело до мінімуму потребу учнів з’являтись в загальноосвітньому навчальному закладі. Фактично це треба зробити один раз, щоб скласти державну підсумкову атестацію. Крім того, розглядається можливість дистанційного складання підсумкової атестації.

– За інформацією Міністерства освіти України, 2015 року на дистанційну та екстернатну форму навчання зараховано 2277 учнів, – розповіла координатор освітніх програм ЦГП «Альменда» Валентина Потапова. Вона також додала, що минулого року до вищих навчальних закладів  України вступили 207 абітурієнтів з півострову.

Нагадаємо, що всі кримські абітурієнти мусили здавали ЗНО, а в РФ єдиний держіспит для абітурієнтів з Криму був скасований до 2018 року. Тобто російська влада щодо освіти в Криму ставиться досить серйозно.

– Шкільна освіта в російському Криму стала дійсно не просто освітою, а частиною великого пропагандистського механізму. Окрім активної роботи ЗМІ, ми бачимо роботу зі школярами, студентами. Дистанційна освіта – це реальний механізм безпеки нашої країни,  – сказала радник Міністра з питань інформаційної політики щодо Криму Еміне Джеппар.  

– Дистанційна освіта – це сучасний тренд. Це річ, яка потрібна не тільки для кримчан та дітей з окупованих територій, а для рівного доступу до якісної освіти всіх дітей, – підкреслив Сергій Дятленко.

Урядовець розповів, що положення про дистанційну освіту було прийняте в 2011 році і стосувалося лише вищої освіти. Але вже з літа 2015 року  в положення було внесено зміни, котрі дозволили загальноосвітнім навчальним закладам проводити дистанційне навчання. Крім іншого, Міністерство освіти та науки  цього року зробило бюджетний запит 10 млн грн. для покращення системи дистанційної освіти.  
Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.