Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави

Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
Виховувати міжрелігійну толерантність зі шкільної лави
12.02.2019
Оцініть статтю: 
(302 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

Страх і неприйняття — породження незнання. Ксенофобія, як отруйна цвіль, — виникає там, куди не проникають промені освіти, де роками не вивітрюється задушлива атмосфера невігластва, і врешті-решт ця цвіль роз’їдає свого носія. Тому надзвичайно важливо з раннього дитинства виховувати дітей у повазі до особливостей інших людей, знайомити їх з різноманіттям навколишнього світу, розповідати про традиції, культуру і звичаї різних народів, зокрема про історію виникнення релігій, вірувань.

Цю істину не тільки розуміють, а й втілюють у життя педагоги українських шкіл і вищих навчальних закладів, які намагаються виховати в своїх учнях прагнення до міжетнічного, міжрелігійного миру і співпраці. Часто в церквах і молитовних будинках, мечетях і синагогах, додзьо і костелах можна побачити не тільки їх прихожан, але і гостей, які прийшли з цікавості. Днями група дітей-учнів однієї з київських приватних шкіл відвідала мечеть столичного Ісламського культурного центру.

Маленьких візитерів зустрів завідувач відділу ознайомлення з історією та культурою ісламу Всеукраїнської асоціації «Альраід» Тарік Сархан. Школярі дізналися про країни, переважна частина жителів яких — мусульмани; процеси появи і становлення ісламу в Україні; принципи формування відносин між різними релігійними громадами; механізми налагодження дружби і співпраці мусульман і немусульман.

Приємно зазначити, що аналіз змісту запитань школярів свідчить про те, що вони менше, ніж деякі дорослі, схильні демонізувати мусульман і ототожнювати іслам з тероризмом. Незважаючи на свій юний вік, діти під час бесіди продемонстрували неабияку обізнаність про світові релігії, не виявляючи ворожості у ставленні до людей-іновірців. Це, безумовно, заслуга не тільки їх батьків, а й зусилля вчителів, які виховують у своїх підопічних шанобливе і доброзичливе ставлення до людей.

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.