Мінесотська Рада з американо-ісламських відносин вимагає від «Starbucks» вибачень за ісламофобський вчинок

13.07.2020
Оцініть статтю: 
(23 оцінки)
editor
Зображення користувача editor.

Мусульманка з Міннесоти на ім'я Айша подала позов проти «Target» про дискримінацію після того, як в одному з кафе цієї мережі в місцевому магазині «Target» отримала від бариста «Starbucks» свій замовлений напій з написом ISIS (ІДІЛ — ред.) на чашці.

Працівниця кафе написала цю абревіатуру на чашці клієнтки замість її імені — хоча, як зазначає Айша, вона кілька разів повторила для бариста своє ім'я.

«Коли вона запитала моє ім'я, я повільно повторила його кілька разів, — сказала дівчина. — Немає жодного пояснення тому, як вона могла почути моє ім'я, як ІДІЛ. Айша — не є невідомим ім'ям, і я повторила його багато разів».

Представником Айші яка з метою своєї безпеки попросила називати її тільки на ім’я, є голова Міннесотської Ради з американо-ісламських відносин (CAIR-MN, Council on American-Islamic Relations), який подав заяву зі звинуваченням до Мінесотського департаменту з прав людини (Minnesota Department of Human Rights) у понеділок.

«CAIR-MN» закликає до звільнення двох співробітників «Target Starbucks», причетних до інциденту.

Як повідомляє «CNN», працівниця кафе — бариста — після висловлених Айшою претензій стверджувала, що вона не правильно почула ім'я.

Про це йдеться у поданій у Мінесотський департамент з прав людини заяві зі звинуваченням у дискримінації, копія якої була отримана «CNN».

19-річна мусульманка, яка носить хустку — елемент хіджабу — повідомила «CNN», що відчула себе ображеною через свої релігійні переконання після того, як побачила абревіатуру «ІДІЛ» (терористичне угрупування, відоме своїми радикальними переконаннями і насильством) на чашці з замовленим нею напоєм.

«У той момент, коли я побачила це, мене переповнювало безліч емоцій, — сказала Айша. — Я відчула себе приниженою і пригніченою. Це слово руйнує репутацію мусульман у всьому світі. Я не можу повірити, що в наш час щось подібне можна вважати прийнятним».

За словами Айші, на ній також була захисна маска для обличчя, оскільки досі триває пандемія.

Як зазначає Айша, інцидент стався 1 липня в «Target Starbucks» у Сент-Пол-Мідуей.

Після того, як вона зажадала розмови з менеджером — начальником співробітниці, яка написала абревіатуру «ІДІЛ», — претензії Айші керівник відхилив, заявивши дівчині, що «помилки іноді трапляються з іменами клієнтів» і що їй дали новий напій і подарункову карту «Starbucks» за 25 доларів, після чого співробітники служби безпеки супроводили її до виходу з приміщення.

Айша повідомила, що відразу ж подала офіційну скаргу до «Target», але до цього часу не отримала відповіді.

Як зазначає «CNN», у «Target» у Сент-Пол-Мідуей також не поспішали відповісти на запит «CNN» щодо скарги Айші. Проте, в своєму електронному повідомленні для «CNN» представник «Target» сказав, що хоче, щоб «усі, хто робить покупки у нас, відчували себе бажаними, цінними і шанованими, і ми суворо забороняємо дискримінацію і переслідування в будь-якій формі». 

«Ми дуже шкодуємо, що гості довелося опинитися у неприємній ситуації в нашому магазині і роздрібний продавець відразу ж вибачився перед нею, коли вона поінформувала керівників нашого магазину про ситуацію <...> Ми вивчили це питання і вважаємо, що це був не навмисний акт, а невдала помилка, якої можна було б уникнути за допомогою звичайного роз'яснення», — сказав представник. — Ми проводимо відповідні дії з членом команди, зокрема здійснюємо додаткове навчання, щоб уникнути повторення таких випадків».

Водночас у мережі «Starbucks» відмовилися коментувати інцидент. Представник «Starbucks» повідомив «CNN» телефоном, що цей «Starbucks» знаходиться всередині «Target», тобто повністю підпорядковується «Target».

Джайлані Хуссейн (Jaylani Hussein), виконавчий директор «CAIR-MN», сказав, що позначити людину, яка є мусульманином, абревіатурою «ІДІЛ», — це, мабуть, найбільш ісламофобський вчинок, який тільки можна здійснити щодо мусульман.

«Тепер ми знаємо, що ця проблема — дещо більше, ніж лише непорозуміння, тому що вся корпорація вибачається за ісламофобію, однак демонструє бездіяльність», — заявив Джайлані Хуссейн.

За словами виконавчого директора, «CAIR-MN» також попросив «Target» «почати ще одне ретельне розслідування за участю Айші і просвітити своїх співробітників щодо ісламофобії і фанатизму».

Раніше «CNN» було оприлюднено інформацію  про неповагу до мусульманки з боку правоохоронних органів. Йшлося про 18-річну мусульманку Алаа Массрі (Alaa Massri), заарештовану під час акції протесту «Black Lives Matter» у Майамі, яка заявила про те, що її голову насильно оголили поліцейські. Після арешту Массрі відвезли до виправного центру «Гілфорд Найт» у Майамі-Дейд-Тернер.

Як заявляє адвокат дівчини Хуррум Вахід (Khurrum Wahid), після того, як він спробував пояснити поліцейським, що  мусульманські жінки, які дотримуються релігійних приписів, не знімають хустку перед чоловіками, що не є найближчими родичами, а також нагадав про те, що хіджаб є частиною релігійних переконань, тому вона не хотіла б фотографуватися без нього, поліцейські насильно зняли хустку з голови Алаа Массрі і не дозволяли хй після того надягати хіджаб протягом семи годин.

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.