За даними Всесвітньої туристичної організації UNWTO (The World Tourism Organization), рівень подорожей з туристичною метою у світі досі залишається низьким: проти 2019 «доковідного» року кількість міжнародних поїздок у світі скоротилася на 85 %.
Утім, як повідомляє Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ), попри те, що в цілому світі туристична галузь дуже постраждала, в Україні завдяки збільшенню попиту на внутрішній туризм і значному припливу іноземних туристів, зокрема з Саудівської Аравії, ситуація сприятлива.
В Україні триває системна робота над популяризацією нашої країни на міжнародному туристичному ринку. Важливим аспектом є відгуки мандрівників, адже саме це напряму створює позитивний образ України та дає розуміння того, чи повернеться до нас турист.
Як повідомляє РБК-Україна з посиланням на аналітику Colliers Ukraine, українські готельєри запровадили ряд характерних нововведень: диджиталізація, підвищення вимог до забезпечення безпеки, zoom-кімнати тощо.
Найцікавіше: окремим пунктом нововведень стала адаптація сервісу під запити нових категорій клієнтів. Так, туристам з Саудівської Аравії, що становили близько 6 % туристичного потоку, рекомендовано надавати Коран під час заселення. Також заклади заходилися запроваджувати халяльне меню та/або спеціальні позначки для позицій без м’яса в закладах харчування.