Карантин навчанню не шкодить: гімназія «Наше майбутнє» виконує програму в повному обсязі

03.04.2020
Оцініть статтю: 
(19 оцінки)
Власкор
Зображення користувача Власкор.

За умов карантину, оголошеного в Україні в рамках боротьби з епідемією коронавірусної інфекції, гостро постало питання про організацію роботи навчальних закладів. Гімназія «Наше майбутнє» при Ісламському культурному центрі Києва оперативно розв’язала проблему, й завдяки цьому її учні й на день не відстали від програми, а вона, крім затвердженої державної, розширена: є додаткова іноземна мова — арабська, а ще уроки ісламської етики та Корану.

Як розповіла заступниця директора з навчально-виховної роботи Марина Літвін, гімназія не припиняла освітнього процесу, бо з перших днів карантину перейшла на дистанційне навчання з можливістю зворотного зв’язку педагога з учнями в реальному часі. Педагоги забезпечені технічними та програмними засобами, щоб мати можливість проводити заняття, не наражаючись на небезпеку інфікування в громадському транспорті, дорогою до місця роботи. Батькам допомогли встановити й налаштувати програми, навчили працювати з ними. Як правило, працюють через відеозв'язок — і ті, й другі можуть бачити одне одного під час уроку.

— Ми одразу вирішили, — каже пані Літвін, — що діти, беручи участь в онлайн-уроці, мають здобувати знання у звичному їм режимі, у них має бути можливість ставити питання вчителеві, уточнити почуте. І ми вже розуміємо, що це було правильно: рівень навчання та сприйняття матеріалу не тільки не постраждав, а лишається на високому рівні.

Ми йдемо за календарем, навчальну програму виконуємо в повному обсязі, а те, що абсолютно не змінився звичний дітям розклад занять — допомогло не вибитися з графіка, не дало відчути будь-якого зниження вимог. Щодо письмових домашніх завдань — діти виконують їх, як і перед тим, у зошитах, потім фотографують і надсилають учителеві на перевірку. Знання гімназистів перевіряють як самостійними роботами, так і підсумковими тестами.

Учням початкових класів дозволено виконувати завдання з предметів «Образотворче мистецтво» та «Трудове навчання» у вільний час — перед цим вони отримують роз’яснення на онлайн-уроці.

— Це зроблено для того, щоб молодші школярі менше часу проводили перед монітором. Ми дбаємо й про здоров'я старших учнів: під час уроку робимо перерви на «руханку для очей», — додає Марина Літвін.

Перебування вдома не впливає на дисципліну учнів: практично нема «запізнень» на уроки; в одиничних випадках гімназистові надходить запрошення взяти участь у відеоконференції, і він долучається до уроку. Очевидно, що таке відповідальне ставлення пояснюється й плодами ісламської етики, вивченням Корану — ці уроки також не скорочені.

У цьому режимі відбуваються й педагогічні наради, засідання атестаційних комісій. До речі, остання констатувала, що за умов нинішньої ситуації вчителя продемонстрували здатність миттєво переорієнтуватися на роботу в онлайн-режимі без шкоди для навчального процесу.

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.