Tommy Hilfiger, один з найвідоміших американських модних брендів, презентував свій перший хіджаб. Широкий шарф для покриття голови виготовлений з легкої жакардової тканини м’якого сірого кольору, «прорисованої» люрексом для тонкого мерехтіння. Дебютний шарф марки зроблено спеціально, щоб носити його як покриття для голови. Хіджаб досить легкий, він «дихає» та водночас досить великий, щоб додати жінці елегантної вишуканої скромности. Полотно має геометричний візерунок: низка кубів, що перетворюються один у другий, а їхні грані прикрашені літерами TH — абревіатурою бренду.
Як повідомляє видання The National, новинку вже можна придбати в усьому світі — у магазинах та через інтернет.
Утім Tommy Hilfiger не вперше при розробці нових фасонів бере до уваги скромність мусульманок: нещодавно компанія вбрала в буркіні модель Халіму Аден, що ніколи не зраджує хіджаб.
Також The National зауважує, що звіт про стан глобальної ісламської економіки свідчить: індустрія «скромної моди» коштує близько 226 млрд фунтів стерлінгів (296 715 млрд доларів) у всьому світі, тож не дивно, що Tommy Hilfiger приєднується до дедалі більшого списку модних будинків, що прагнуть задовольнити цей ринок.